Nemrégiben izzott a sajtó Tóth Andi ruhamárka ára miatt . Az énekesnő aki mára már ruhatervezéssel is foglalkozik , kénytelen volt megmagyarázni a sajtóban , hogy miért is ennyi az annyi . Több celeb is azt nyilatkozta , hogy szerintük is drága ,mert márkás ruhákat is kapni már ennyiért .
Szóval Andrea a ruha anyagára hivatkozott , szerinte az olcsó anyagból készült termékek árából tudunk következtetni az anyagminőségre . Tehát ha drágább a termék akkor valószínűleg az anyaga minőségi . Az énekes sztárnak valójában igaza van marketing szempontból . Nemrégiben olvastam egy szakértői marketing könyvet ahol a felmérések szerint az emberek többsége így gondolkodik ,ahogy Andi azt kifejtette .
Csak induljunk ki magunkból . Ha bemegyünk a boltba és leárazva találunk valamit , akkor nem arra gondolunk , hogy milyen olcsó, az jut eszünkbe inkább , hogy – Vajon miért olyan olcsó ? Hova vezet ez a kérdés ? Válaszként általában ezek járnak a fejünkben : Vajon miből készült ? Vajon mit hagytak ki belőle ? Biztos valami gagyi lehet . A válaszreakció pedig a tapasztalatok szerint az , hogy megvesszük a drágábbat inkább és leteszünk az olcsóbbról . (Tóth Andi ruhamárka)
A Libri oldalon találhatsz marketinggel foglalkozó szakkönyvet is ! Csak klikkel-j az alábbi bannere !!!
A szóban forgó marketinges cég a megbízónak azt javasolta , hogy emelje meg a terméke árát . Ez a módszer bevált . Hiszen a drága termékeknél pedig így gondolkodunk : Ez biztos minőségi ! Ennek jó lehet az anyaga ! Ebben biztos minden benne van és talán még minden is 🙂 !
Írta : B.A.
Andi két videóját is tudom ajánlani az oldalunkon : „Nincs ő nem fáj” „A parkban„
Backoff ,