Fogyasztói magatartás – Mintázatok, trendek, alkalmazkodás

Szűcs Krisztián – Törőcsik Mária

A könyv itt megrendelhető ( Libri ) !

„Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának motivációit, és a leghatékonyabb eszközökkel szólítsa meg fogyasztóit. A gyorsan változó gazdasági és társadalmi környezetben ez egyre nagyobb kihívást jelent a szakembereknek. A könyv teljeskörűen szemlélteti a folyamatosan változó fogyasztói döntések hátterét, az elméleti megközelítés pedig jól kiegészül – sok esetben a 2020-as járványügyi világválságból vett – gyakorlati példákkal és kutatási eredményekkel. Ennek megfelelően elméleti szakemberek mellett a marketing területen dolgozóknak is rendkívül hasznos olvasmány.”

Békefi László, ügyvezető igazgató, Coca-Cola HBC Magyarország

Több infó !

Mennyire tetszett a cikk ?

Kattintson a csillagra az értékeléshez !

Átlagos értékelés 0 / 5. Szavazatok száma: 0

Még nem szavaztak. Lehetsz te az első !

You may also like...