A Fogyasztói magatartás – Mintázatok, trendek, alkalmazkodás című könyv Szűcs Krisztián és Törőcsik Mária közös munkája. A mű az elméleti részek mellett konkrét példákon keresztül mutatja be a fogyasztói magatartás, elért hazai és nemzetközi kutatási eredményeit. A könyv a trendek és a mintázatok elemzése is kitér, amely segítségével a fogyasztói magatartás előrejelzése is lehetséges.
A könyv itt megrendelhető ( Libri ) !
„Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának motivációit, és a leghatékonyabb eszközökkel szólítsa meg fogyasztóit. A gyorsan változó gazdasági és társadalmi környezetben ez egyre nagyobb kihívást jelent a szakembereknek. A kötet teljeskörűen szemlélteti a folyamatosan változó fogyasztói döntések hátterét, az elméleti megközelítés pedig jól kiegészül – sok esetben a 2020-as járványügyi világválságból vett – gyakorlati példákkal és kutatási eredményekkel. Ennek megfelelően elméleti szakemberek mellett a marketing területen dolgozóknak is rendkívül hasznos olvasmány.”
Békefi László, ügyvezető igazgató, Coca-Cola HBC Magyarország
A könyv hasznos lehet azoknak, akik a marketing, a piackutatás, a termékfejlesztés, a reklám, a kommunikáció vagy az értékesítés területén dolgoznak, illetve azoknak, akik vállalkozást indítanak, és szeretnék megérteni a fogyasztói magatartást. A könyv hasznos lehet az egyetemi hallgatóknak, a szakembereknek, a kutatóknak, a tanároknak és az érdeklődő laikusoknak is.
A Loki második évadáról írt cikkünk is érdekelheti ! Oldalunkon több olyan cikk is található amely érdekelheti ! Böngésszen nálunk !