Rory Sutherland – Alkímia – Az értelmetlennek tűnő ötletek meglepő ereje

A márkaépítésben és azon túl : Miért működik az IKEA-hatás a gyógyszeriparban?
Mit tanulhatunk a méhektől a fenntartható üzleti kapcsolatokról?
Miként népszerűsíthetjük a márkaépítés módszereivel az adófizetést? (Alkímia)

A könyv itt megrendelhető !

Kiszámíthatatlan világunkban az üzleti sikereket pusztán adatok, logika vagy a közgazdaságtan elméletei alapján lehetetlen megjósolni. A legmakacsabb problémák gyakran éppen akkor oldódnak meg, amikor az irracionalitást hívjuk segítségül – hiszen döntéseinket számtalan, nem logikus tényező befolyásolja.
Rory Sutherland, az Ogilvy legendás reklámszakembere jól ismeri a fogyasztói társadalom működését. Felforgató és olykor meghökkentő könyvében a legújabb tudományos kutatások, szórakoztató történetek és harmincévnyi, világmárkák építésében szerzett tapasztalata alapján fedi fel viselkedésünk és a sikeres kommunikáció titkait. Megtanuljuk tőle, hogy látszólag ostoba kérdéseket, rendhagyó módszereket és eszement lehetőségeket is számításba kell vennünk. Elvégre ha aranyat akarunk csinálni, az ellenállhatatlan ötletek megalkotásának sötét és lenyűgöző tudományához, az alkímiához kell folyamodnunk…több !

Írta : Rory Sutherland

Az író stílusa lendületes. A szakmai tapasztalatait történetekkel is alátámasztja, így könnyen érthetővé téve a mondanivalóját. (Alkímia) A kötet valóban egy kicsit más szemszögből mutatja meg számunkra a marketing lehetőségeket. Egy újszerű mégis régi látásmódot nyújtva az olvasónak. A könyvet magam is megvettem (Szerk.) és kétszer is elolvastam- nem véletlenül. Ajánlom kezdő és haladó, profi szakembereknek ezt a könyvet.

Az oldalunkon böngészve még több ilyenhez hasonló könyvel is találkozhatnak. A Magyar szólások és közmondások is érdekelheti !

You may also like...