Byron Sharp Hogyan nőnek a márkák- Marketingszakemberek

„A marketingszakemberek zöme súlyos tévedésben él. Akárcsak a középkori orvosok, akik annak idején az érvágás tudománytalan gyógymódjával próbálták kezelni betegeiket, e marketingesek kétes megérzések és zavaros bölcsességek rabjai. Korszerűtlen tudásuk és hamis alapfeltevéseik birtokában ma is meggyőződéssel alkalmazzák a régóta berögzült „marketinges érvágásokat” – miközben nem is sejtik, hogy amit művelnek, azzal inkább ártanak, mintsem segítenek a rájuk bízott márkáknak.

Byron Sharp professzor, az ausztráliai Ehrenberg-Bass Intézet igazgatója a tényalapú marketing (evidence-based marketing) fogalmának bevezetésével és annak tudományos módszerével a piaci növekedés eddig hatékonynak hitt mozgatórúgóit és szolgaian követett tévképzeteit vizsgálja felül.

Több infó itt és megrendelés ! IByron Sharp I Hasonló könyvek !

A vásárlói magatartás statisztikai tényeit véve alapul Sharp határozottan cáfolja többek között a márkák tartalmi megkülönböztetésének fontosságát. A szegmentáció és a targetálás szerepét. A fogyasztók érzelmi alapú elköteleződését; továbbá a reklám, az árpromóciók és a hűségprogramok hatékonynak képzelt működési mechanizmusait.

Az Ehrenberg-Bass Intézet munkatársaival végzett többéves kutatómunka eredményeit felhasználva Sharp újradefiniálja az eredményes marketing irányelveit. Elméleti megállapításai számos gyakorlati tudnivalót is kínálnak a hosszú távú növekedés és a márkáik iránt elkötelezett döntéshozók és szakemberek számára.

A megjelenését követően kultikussá, majd rövid időn belül klasszikussá vált Hogyan nőnek a márkák igazi marketingszakmai és reklámtörténeti mérföldkő. Kezdő és gyakorló szakmabelieknek nélkülözhetetlen; kíváncsi laikusok számára pedig érdekes és szórakoztató olvasmány.” /Marketingszakemberek/

You may also like...