Ray Kroc
„Ray Kroc, a McDonald’s alapítójának könyve érdekes történeti betekintés az 50-es 60-as évek Amerikájába, megtudhatjuk belőle, hogyan született meg a Big Mac, mi a jó hasábburgonya titka, vagy hogy miért nem árul a McDonald’s hot-dogot.
A McDonald’s ma a világ legnagyobb étteremlánca közel 37.000 egységgel, több mint 100 országban.
Az ide vezető út első harminc évéről, az elvekről, a megoldásokról beszél, vagy inkább mesél maga az alapító. Írása üzleti tankönyvként is megállja a helyét, hiszen a cég működési modellje, az innovációk és Kroc elvei jó például szolgálhatnak a ma üzletembereinek is.
Ray Kroc az 1950-es években még egy turmixgépgyártó cég egyszerű értékesítője volt. Azonban jókor volt jó helyen, és remek érzékkel ismerte fel, hogy óriási lehetőség kapujában áll, amikor meglátta ügyfelei, az étteremtulajdonos McDonald fivérek fantasztikus újítási ötleteit.
Kitartó munkával, a megfelelő embereket maga mellé állítva és újszerű üzleti taktikákat alkalmazva Ray Kroc elérte, hogy egy kaliforniai kisváros hamburgerbódéjából az egész világra kiterjedő étteremhálózat jött létre.
Színes történelmi és hasznos üzleti ismeretek ötvözete teszi kivételesen élvezetessé a könyvet, amely egyszerre szórakoztat és inspirál.”